Vi samarbeider tett med våre kunder for å etablere innholdsmarkedsføring som en naturlig del av selskapets helhetlige strategi og virksomhet.
Innholdet du deler med kundene dine eksisterer ikke i et vakuum i den digitale verdenen – det er en nyttig ressurs som kan benyttes på mange nivåer i selskapet.
Salgskonsulenter kan benytte publisert innhold for å etablere et forhold med potensielle kunder allerede før første samtale.
Kundeservice har ekstra ressurser å spille på for å svare på kunders spørsmål og løse deres utfordringer.
Rådgivere kan bruke innholdet for å forklare formålet og funksjonen til tiltakene og tjenestene de foreslår.
Ledere kan bruke gode historier til å inspirere både gamle og nye ansatte
Vi er rådgivere for selskaper innen en rekke sektorer og bransjer, og i alle størrelser – fra små mediebyråer til store konsern. Konfidensialitet er en selvfølge, og vi inngår derfor alltid en fortrolighetsavtale (NDA) med alle kunder vi rådgir.